۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ آبان
چشمان تان را با سبزی ها بیمه کنید
ارسال شده در تاریخ 1397/06/06
ساعت 09:32

سراغ سبزی های سبز بروید و تا می توانید انواع آن را مانند اسفناج و همه کلم های سبز رنگ و خلاصه هر نوع سبزی با برگ سبز مصرف کنید. سبزیجات این چنینی با آهن، بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین E و کلسیم در بیشترین میزان ممکن همراه هستند و این یعنی با خوردن سبزی هایی که اتفاقا برگ های سبز دارند همه نیازهای ضروری بدن را با قدرت و سلامت هر چه بیشتر به دست آورده اید. این نوع سبزی ها همچنین شامل لوتئین می شوند که می تواند در برابر ضعف ماهیچه های چشمی و البته آب مروارید از چشمانتان محافظت کند.
پیشنهاد ما
به جز خوردن سالاد و بورانی ماست و اسفناج، پیشنهاد بسیار ساده دیگری هم برایتان داریم. شب به شب یک سبد سبزی خوردن خوشمزه که نمادی است از یک سفره ایرانی و البته میزان اهمیت شما به سلامت غذایی تان را نشان می دهد کنار غذایتان بگذارید.
مجله ی پزشکی دکتر سلام
 
ارسال کننده:
تعداد بازدید:45
تصاویر مرتبط:


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن:
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
دانشگاه الزهرا
 تهران،خيابان ده ونك،دانشگاه الزهرا،ساختمان شهيده قزويني، طبقه چهارم، معاونت دانشجويي
 student[at]alzahra.ac.ir
كدپستي : 1993893973 تلفن : 982188030651+ فاكس : 982188064380+
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.