۱۳۹۹ شنبه ۱۰ آبان
اقدامات اداره خدمات دانشجویی در شرایط پیشگیری و کنترل بیماری کرونا
ارسال شده در تاریخ 1399/02/03
ساعت 18:12
به دلیل ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری COVID-19 بر اساس سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با شیوع بیماری کرونا و مصوبات کمیته سلامت، پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در دانشگاه الزهرا‌(س)، اقدامات ذیل درارتباط با انجام وظایف شغلی و امور محوله توسط همکاران متعهد، پرتلاش و دلسوز اداره خدمات دانشجویی در اسفند 1398 و فروردین 1399 انجام شده است:
 دریافت دستور العمل‌های سازمان اموردانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استانداری تهران .
 شرکت در کارگروه دانشجویی کمیته سلامت، پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه.
 انجام امور محوله از طریق دورکاری توسط کارشناسان با ایجاد امکان دسترسی به سامانه صندوق رفاه دانشجویان خارج از دانشگاه .
 پی‌گیری نامه‌های ارسالی و دریافتی ازطرف واحدهای مختلف در سیستم مکاتبات اداری دانشگاه .
 برنامه‌ریزی جهت ثبت درخواست وام و تسهیلات رفاهی بدون نیاز به حضور دانشجویان در دانشگاه، اطلاع رسانی از طریق درج اطلاعیه‌های مرتبط و تعریف آدرس الکترونیک مختص اداره خدمات دانشجویی جهت بارگذاری مدارک لازم و مربوط به تسهیلات رفاهی از طرف دانشجویان.
 بررسی پرونده‌ها و مدارک بارگذاری شده در آدرس الکترونیکی اداره خدمات دانشجویی و ارسال به سامانه صندوق رفاه دانشجویان توسط کارشناسان .
 ثبت وام‌های دانشجویان در سیستم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم( با توجه به تقسیم‌بندی دانشکده‌ها).
 تسویه حساب با دانشجویان در سیستم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم( با توجه به تقسیم بندی دانشکده‌ها).
 تسویه حساب با دانشجویان در سیستم گلستان دانشگاه( با توجه به تقسیم بندی دانشکده‌ها).
 بارگذاری فرم درخواست وام ویژه دکتری در سامانه گلستان و انجام مکاتبه با معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برای دسترسی دانشجویان از منزل به منظور ارائه مدارک و دریافت تسهیلات صندوق رفاه (وام ضروری و تحصیلی ویژه، مختص دانشجویان مقطع دکتری) پیرو بخشنامه شماره 284/130 تاریخ 30/01/1399 صندوق رفاه دانشجویان.
 ثبت اسامی دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه و تعیین میزان اجاره بهای آنان( گلستان‌های یک، دو، سه، چهار، پنج و شش به تعداد 2563نفر) در سامانه سرای دانشجویی – خوابگاه‌های دانشجویی صندوق رفاه.
 بررسی پرونده‌های دانشجویان فارغ التحصیل در سیستم گلستان و انجام امور مربوطه .
 ایجاد لیست تسهیلات دانشجویی در سامانه صندوق رفاه جهت تایید مقام ذی صلاح.
 حضور کارشناسان در دانشگاه بصورت شیفتی برای انجام امور محوله و هماهنگی‌های لازم به منظور ایجاد زیرساخت‌های امور مجازی.
 پی‌گیری بیمه حوادث دانشجویان.
 پی‌گیری بیمه سلامت و امور درمانی دانشجویان بین الملل ، تمدید و صدور دفترچه‌های بیمه آنان .
ارسال کننده:
تعداد بازدید:3443
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    اداره خدمات دانشجویی
    دانشگاه الزهرا
     تهران،خيابان ده ونك،دانشگاه الزهرا،ساختمان شهيده قزويني، طبقه چهارم، معاونت دانشجويي
     student[at]alzahra.ac.ir
    كدپستي : 1993893973 تلفن : 982188030651+ فاكس : 982188064380+
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.